Pedellenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf

2 plaatsers

Ga naar beneden

edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf Empty edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf

Bericht van Pedel Nyenrode wo jan 04, 2017 2:05 pm

Lieve collega's,

Allereerst wil ik jullie een mooi, gezond en gelukkig nieuw jaar wensen!
Ik heb de volgende vraag:na een oratie is de pedelstaf op de stenen vloer in de gang gevallen en heeft een fikse deuk opgelopen. Weet iemand een zilversmid ( het liefst in de buurt van Utrecht) die dit kan repareren?

vast bedankt en gegroet
Els

Pedel Nyenrode

Posts : 3
Join date : 16-12-16

Terug naar boven Ga naar beneden

edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf Empty Re: edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf

Bericht van Wilko Elsinga Tilburg do jan 05, 2017 10:27 am

hallo Els

Jij ook een mooi en plechtig 2017 ;-)

'mijn' edelsmid, waar ik heel tevreden over ben komt uit Moergestel (vlakbij Tilburg): www.keesketelaars.nl

als ik google op edelsmid Utrecht zie ik diverse treffers, vergelijkbaar met Kees Ketelaars.

Dé opleiding voor edelsmeden zit in Schoonhoven, werd mij ooit door Kees verteld. Hier zou je eventueel ook eens kunnen informeren
http://www.vakschoolschoonhoven.nl/Studeren/Vakgebieden%20cursussen/Goud-%20en%20Zilversmeden.aspx

Succes!

Wilko Elsinga Tilburg
Admin

Posts : 18
Join date : 21-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf Empty Re: edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf

Bericht van Pedel Nyenrode ma jan 09, 2017 1:59 pm

Dank Wilko,

Ik heb contact met een edelsmid in Schoonhoven.

Vriendelijke groet
Els

Pedel Nyenrode

Posts : 3
Join date : 16-12-16

Terug naar boven Ga naar beneden

edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf Empty Re: edelsmid gezocht voor reparatie pedellen staf

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum